Lamalapset

Kahdella lamalapsella on tarve blogata pahoinvoinnistaan hyvinvointiyhteiskunnassa ja siitä miten nousukauden lasten ongelmat eivät ole mitään verrattuna näihin epäinhimillisiin kärsimyksiin ja tähän kurjuuden maksimointiin.

tiistai 1. lokakuuta 2013

FIAT PUNTO

KIITOS.Mutta ehdimme ostaa pojalleni opelin 
TER REISKA
Lähettänyt Satu klo 10.47 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Linkkejä

  • HS: Lama särki monen lapsen mielen

Blogiarkisto

  • ►  2014 (5)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2013 (11)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ▼  lokakuuta (1)
      • FIAT PUNTO
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ►  helmikuuta (3)
    • ►  tammikuuta (2)
  • ►  2012 (17)
    • ►  joulukuuta (2)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (10)

Osallistujat

  • Giemme
  • Satu
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.