lauantai 3. marraskuuta 2012

Köyhyys on ennen kaikkea noloa

Ei mulla ole tänäänkään mitään kerrottavaa. Huomenna on mun pullonkeräysvuoro ja hävettää mennä sinne, koska naapurikorttelin mummo tarjoutui helpottamaan rahatilannettani jättämällä mulle puolet sen alueesta. En mä ansaitse sellaista.

Lauantaina on metsästysseuran juhlat Jöndellä ja mut on kutsuttu sen muiden hoitojen ohella. Tuntuu hassulta, ei mua ikinä kutsuta mihinkään. Ei seurakunnan illanviettoihin, perhonsitomiskekkereihin eikä muuallekaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Etten juo liian vähää, ole liian vetävä Jaren mielestä tai ainakaan näytä liian köyhältä. Etten hyppäisi taas toisen sänkyyn.

1 kommentti: