Lamalapset

Kahdella lamalapsella on tarve blogata pahoinvoinnistaan hyvinvointiyhteiskunnassa ja siitä miten nousukauden lasten ongelmat eivät ole mitään verrattuna näihin epäinhimillisiin kärsimyksiin ja tähän kurjuuden maksimointiin.

lauantai 2. helmikuuta 2013

Lyhyt tarina parisuhteesta.

sen keskustelun jälkeen kun päätimme että eroamme
niin panin sitä
ja se oli mahtavaa
siinä ei ollut lainkaan tunnetta
Lähettänyt Satu klo 11.57
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Linkkejä

  • HS: Lama särki monen lapsen mielen

Blogiarkisto

  • ►  2014 (5)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2013 (11)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ▼  helmikuuta (3)
      • En tunne Raimoa
      • Lamalapsen nousukauden loppu
      • Lyhyt tarina parisuhteesta.
    • ►  tammikuuta (2)
  • ►  2012 (17)
    • ►  joulukuuta (2)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (10)

Osallistujat

  • Giemme
  • Satu
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.