Lamalapset

Kahdella lamalapsella on tarve blogata pahoinvoinnistaan hyvinvointiyhteiskunnassa ja siitä miten nousukauden lasten ongelmat eivät ole mitään verrattuna näihin epäinhimillisiin kärsimyksiin ja tähän kurjuuden maksimointiin.

perjantai 1. marraskuuta 2013

Rainbow-vuohenjuusto

voittaa koostumuksellaan monta kalliimpaa kilpailijaansa.

EDIT: mutta voih, Vuoristojuusto haisee perseeltä.
Lähettänyt Satu klo 11.30
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Linkkejä

  • HS: Lama särki monen lapsen mielen

Blogiarkisto

  • ►  2014 (5)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2013 (11)
    • ▼  marraskuuta (1)
      • Rainbow-vuohenjuusto
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ►  helmikuuta (3)
    • ►  tammikuuta (2)
  • ►  2012 (17)
    • ►  joulukuuta (2)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (10)

Osallistujat

  • Giemme
  • Satu
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.