Kahdella lamalapsella on tarve blogata pahoinvoinnistaan hyvinvointiyhteiskunnassa ja siitä miten nousukauden lasten ongelmat eivät ole mitään verrattuna näihin epäinhimillisiin kärsimyksiin ja tähän kurjuuden maksimointiin.
sunnuntai 30. syyskuuta 2012
Olen kännissä
Tänään olen kännissä. Oli oikein mukava ilta! Sai juoda ja olin oikeasti kännissä. Sain uuden ystävän. Hän on erittäin vihreä mies. Soitin kyllä puolenyön aikaan taksin ja hain kebabia... Oksennettuakin tuli, mutta onneksi olimme pahan olon tullessa tupakalla ulkona. Johtui varmaankin siitä, etten ollut juonut kunnolla ennen syömistä, aloittelijoiden tahtiin kun juo... Mutta kokonaisuudessaan ilta oli erittäin onnistunut. Nytkin räkä poskella.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti