sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Olen kännissä

Tänään olen kännissä. Oli oikein mukava ilta! Sai juoda ja olin oikeasti kännissä. Sain uuden ystävän. Hän on erittäin vihreä mies. Soitin kyllä puolenyön aikaan taksin ja hain kebabia... Oksennettuakin tuli, mutta onneksi olimme pahan olon tullessa tupakalla ulkona. Johtui varmaankin siitä, etten ollut juonut kunnolla ennen syömistä, aloittelijoiden tahtiin kun juo... Mutta kokonaisuudessaan ilta oli erittäin onnistunut. Nytkin räkä poskella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti