Olen alkanut ihan tosissani miettimään, että pitäisikö sittenkin tehdä huomenna jauhelihakastiketta. Tai edes ostaa kaupasta purkkilihapullia, ihan vaikka näin hetken mielijohteesta.
Citymarketissa niitä saattaisi olla samantien, Siwassa on pidemmät jonotkin.
En ole uskaltanut kertoa Markulle, mitä sunnuntaina tapahtui. Varmaan pitäisi, mutta se on tällä hetkellä kavereiden kanssa pelaamassa biljardia, joten pilaisin vain sen koko illan. Tai ehkä voisin lähettää tekstarin. Jättää pahimmat asiat pois ja sanoa, että sainkin ostettua vain nakkeja niinkuin viimeksikin, nyt vain kuorettomia. Sitten se ei voisi suuttua.
Jotain on keksittävä.
Huomenna on tapaaminen Prisman lihatiskillä. Hävettää, kun sielläkin tiedetään typeryydestäni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti