Kovasti on toivottu kuvapostausta, tässä näitä nyt on.
 |
| Vedin 9-vuotiaana ekan yliannostuksen. Muumilimsaa ja Mentoksia. |
 |
| Käytän villapaitaa, ettei ihmiset törmäilis muhun |
 |
| Käyn kirjottelemas sisustuskauppojen mallihuoneissa |
|
|
|
 |
| Kannatan nörttien homostelua |
|
|
 |
| Kävelin kerran yöllä hiljaisella kadulla keskellä risteystä, olin kuolemanvaarassa |
 |
| Oon aika varma, et täs kuvas aurinko laskee, mut mitä jos se nouseekin?! Mihin voi enää luottaa täs maailmas? |
 |
| Nään tässä kuvassa pelsepuupin, oon niin sekasiiiin |
 |
| Ötököit! | |
 |
| Oon omalaatunen, pukeudun tolleen kans! Koulus aika usein katotaan, et hei ei vitsit sä oot erilainen, mut ei haittaa, en vaan jaksa tosiaan olla mitään massaa |
 |
| Eihän mäkkipussin imppaamisesta liho? |
|
 |
| Laittaudun aamulla vaan jonkun puol tuntii, koska muiden mielipiteet ei tosiaan kiinnosta |
 |
| Seison kans aika usein penkeillä, mul on varmaan adhd :o |
|
 |
| Uskon, et ilotulitus on jumalan ripulia |
No, ei mul kai ny muuta, lisää kuvii ehk myöhemmi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti