torstai 13. joulukuuta 2012

Kuvapostaus

Kovasti on toivottu kuvapostausta, tässä näitä nyt on.

Vedin 9-vuotiaana ekan yliannostuksen. Muumilimsaa ja Mentoksia.
Käytän villapaitaa, ettei ihmiset törmäilis muhun
Käyn kirjottelemas sisustuskauppojen mallihuoneissa



Kannatan nörttien homostelua

Kävelin kerran yöllä hiljaisella kadulla keskellä risteystä, olin kuolemanvaarassa
Oon aika varma, et täs kuvas aurinko laskee, mut mitä jos se nouseekin?! Mihin voi enää luottaa täs maailmas?
Nään tässä kuvassa pelsepuupin, oon niin sekasiiiin
Ötököit! 
Oon omalaatunen, pukeudun tolleen kans! Koulus aika usein katotaan, et hei ei vitsit sä oot erilainen, mut ei haittaa, en vaan jaksa tosiaan olla mitään massaa

Eihän mäkkipussin imppaamisesta liho?
Laittaudun aamulla vaan jonkun puol tuntii, koska muiden mielipiteet ei tosiaan kiinnosta

Seison kans aika usein penkeillä, mul on varmaan adhd :o
Uskon, et ilotulitus on jumalan ripulia
No, ei mul kai ny muuta, lisää kuvii ehk myöhemmi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti