Täytyy kyllä myöntää, että oli paskin viikonloppu ikinä. Ihan liikaa tappelua miehen, naapurin ja Kelan työttömyystukihakemuksen kanssa. Mulla ihan oikeasti oli ihan vittua. Vihaan tätä elämää aivan liikaa, enemmän kun mitään. Melkein avasin kossupullonkin useamman kuin kerran, koska todellakin kamalaa vittuunnusta (joka sisältää itseinhoa), Saarioisten lihapullia ja ehkä persein aviomies ikinä. Voitteko kuvitella sitä huudon määrää... jopa kurkkuuni sattui. Ollaan varmasti Vuoden naapurit.
Sinänsä mitään ihmeellistä ei tosiaankaan tullut tehtyä. Täyttelin makuuhuoneessa Kelan hakemusta, koska mies kittasi kaljaa ja katsoi mäkihyppyä olohuoneessa. Iltaa myöten meno paheni. Ei tullut oikeastaan nukuttua juurikaan yhtään. Se meni sellaiseksi "haista sinä mulkku vittu ja ime paskaa" -meiningiksi. Naapurit ei toki koputtaneet seiniin tai mitään. Eheh. Aina ollaan oltu onnellisesti naimisissa Ekin kanssa. Ja seksistä ei edes puhuta, koska Ekin eturauhasvaivat... Muutenkin Eki sammu jo kaheksalta lattialle. Vittu jes.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti