Kahdella lamalapsella on tarve blogata pahoinvoinnistaan hyvinvointiyhteiskunnassa ja siitä miten nousukauden lasten ongelmat eivät ole mitään verrattuna näihin epäinhimillisiin kärsimyksiin ja tähän kurjuuden maksimointiin.
torstai 30. elokuuta 2012
Mä toivon...
... etten mä oo koskaan niin köyhä, että mulla on vaan yhtä teetä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti