Lamalapset

Kahdella lamalapsella on tarve blogata pahoinvoinnistaan hyvinvointiyhteiskunnassa ja siitä miten nousukauden lasten ongelmat eivät ole mitään verrattuna näihin epäinhimillisiin kärsimyksiin ja tähän kurjuuden maksimointiin.

torstai 30. elokuuta 2012

Mä toivon...

... etten mä oo koskaan niin köyhä, että mulla on vaan yhtä teetä.
Lähettänyt Satu klo 13.24
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Linkkejä

  • HS: Lama särki monen lapsen mielen

Blogiarkisto

  • ►  2014 (5)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2013 (11)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ►  helmikuuta (3)
    • ►  tammikuuta (2)
  • ▼  2012 (17)
    • ►  joulukuuta (2)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ▼  elokuuta (10)
      • Mä toivon...
      • Ikävyys :/
      • Jahtiseura 18.8.
      • Taas pahaa
      • Tosi tosi pikasta päivitystääääää
      • Ruokaa, töitä ja lisää ruokaa
      • Neonauto
      • Syyllinen vai syytön
      • Tiskikone
      • Halpa on pahaa

Osallistujat

  • Giemme
  • Satu
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.