perjantai 24. elokuuta 2012

Halpa on pahaa

Menin tänään kauppaan. Ennen sitä heräsin. Väsytti, kun menin nukkumaan niin myöhään. Sitten olin siellä kaupassa. Ostin maksalaatikkoa ja sinihomejuustoa. Atrian maksalaatikko oli halvempaa, joten otin sitä. Rainbow'n sinihomejuusto oli myös halvempaa, joten otin sitä. Molemmat on pahaa. Tyhmää kun halpa on pahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti