perjantai 24. elokuuta 2012

Tosi tosi pikasta päivitystääääää


Töiden jälkeen syötiin ABC:lla Joren kanssa. Pieretti mutta söin silti. Salaattia, pyttipannua, leipää ja mehua. En piereskellyt, sillä Jore onnistui estämään jokaisen vessaanlivahdukseni. Se tarjosi kahvitkin. Sitten se alkoi kertoa miten se on laittanut Sunnyynsa uuden takaspoilerin ja aikoo maalata vielä liekkikuviot kylkiin. Alkoi tuntua tosi pahalta. Mun oli pakko päästä vessaan.

Näin tietenkin SEN kavereita vessassa. Se tuntui aika ahdistavalta, koska meillä ei ollut sokeria tietyistä syistä noin kuukauteen. Koska ensinnäkin Prismassa suutuin sille niin paljon sen tuhlaamisesta, että päätin pihdata. Käytiin sitten Tuurissa, siellä on kilohinta 79 senttiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti