maanantai 27. elokuuta 2012

Ikävyys :/

Jostain syystä mulla on ihan hirvee tunne. Ainoa asia, mitä kaipaan, on uuden uimarenkaan tuoksu. Voisinpa vain puhaltaa sen uimarenkaan täyteen ja laittaa ympärilleni ja kuvitella, että se halaa mua. Mulla on paha olla ja kädet ihan nuudelia. Kuuma. Perunatkin on keittämättä, mutta mitään ei jaksais. Haluaisin vaan laittaa tän Gangnam Stylen kovemmalle ja marssia pois. Tai kyl mä sitä uimarengasta jaksaisin, se on kuin saattohoitoa. Tietäisittepä mitä se uimarengas mulle merkitsee. Mut joo, ei ketään varmaan yhtään kiinnosta mikään. Ja nyt tuntuu teidän takia niin pahalta, kun teitä ei kiinnosta, et mä lopetan nyt, vaikka haluaisitte ehkä kuitenkin että jatkan.

Että morjens.

Oikeesti.

Moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti