Kahdella lamalapsella on tarve blogata pahoinvoinnistaan hyvinvointiyhteiskunnassa ja siitä miten nousukauden lasten ongelmat eivät ole mitään verrattuna näihin epäinhimillisiin kärsimyksiin ja tähän kurjuuden maksimointiin.
perjantai 24. elokuuta 2012
Tiskikone
Se on aina täynnä, kun sitä pitäis täyttää. Pitäis alkaa tiskaan käsin kaikki saatana.
TAAS SE SAMA *TUN TISKIKONE JUMANKETALE EN JAKSA
VastaaPoista