sunnuntai 26. elokuuta 2012

Jahtiseura 18.8.


Meillä oli se miitti jahtiseuran kanssa viime viikonloppuna.
Tää postaus tulee vasta nyt kun odottelin muutamaa kuvaa. 

Yhessä välissä näpsästiin myös asukuva



Eiks ookkin hieno tausta... Vessanpönttö ja kaikkee. :)
Kauluspaita: Halpa-Halli, Housut: Tokmannin alekori, Takki: Helluntaiseurakunnan kirpputori, Lippis: Toyotan mainoshattu, Muovikassi: S-market

Meidän miitti tais venyä sinne puoleen viiteen asti, jos nyt en ihan väärin muista... Ja oli kyllä taas niin kivaa! Toivottavasti otetaan pian uusiksi! ;)

P.S. Naama oli joku aivovamma ÄÄÄÄH

P.P.S. Kattokaa mitä Sauli toi Siwasta


1 kommentti: