Meillä oli se miitti jahtiseuran kanssa viime viikonloppuna.
Tää postaus tulee vasta nyt kun odottelin muutamaa kuvaa. Yhessä välissä näpsästiin myös asukuva
Eiks ookkin hieno tausta... Vessanpönttö ja kaikkee. :)
Kauluspaita: Halpa-Halli, Housut: Tokmannin alekori, Takki: Helluntaiseurakunnan kirpputori, Lippis: Toyotan mainoshattu, Muovikassi: S-market
Meidän miitti tais venyä sinne puoleen viiteen asti, jos nyt en ihan väärin muista... Ja oli kyllä taas niin kivaa! Toivottavasti otetaan pian uusiksi! ;)
P.S. Naama oli joku aivovamma ÄÄÄÄH
P.P.S. Kattokaa mitä Sauli toi Siwasta
wau oot tosi nätti!! ihanat hiukset ja ihanat silmät! <3
VastaaPoista