sunnuntai 26. elokuuta 2012

Taas pahaa

Rainbow'n hedelmäsalaatti maistui käyneeltä. En kyl kattonu päiväystäkään, mut taas oli halpa pahaa. Eikä se ees oo kauheen halpaa. Hirveesti saa maksaa jostain etelän retiiseistä.

Meillä oli miitti jahtiseuran kanssa viime viikonloppuna. Mentiin Reiskan metsästysmökillä käymään. Jore ja Simo ei päässy. Oltiin sit vaan minä, Sauli, Jönde ja Pertsa. Sauli oli ostanut Karhua, meillä muilla oli Lapin Kultaa. Sit Pertsa sai ihan mahtava idean, et mentäis lintutornille!!
Sauli ja Jönde bongas yhdessä kuikan. Minä, Reiska ja Jönde nähtiin pari kiirunaa. Sit otettiin vielä pari kuvaa vaimoille muistoks. Ja päivä asu -kuvat. Kaikilla oli kahluusaappaat ja maastokuvioiset liivit. Otetaan pian uusiksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti